Przepis | Strona główna | Lemoniady i koktajle | Migdałowe smoothie ze świeżymi figami
Migdałowe smoothie ze świeżymi figami

Migdałowe smoothie ze świeżymi figami

Jeśli lubisz słodkie poranne śniadania, albo szukasz pomysłu na drugie śniadanie, ten koktajl migdałowy z figą będzie idealny. Pożywne smoothie o puszystej konsystencji, pełne wartościowych składników. Wegański koktajl z mlekiem migdałowym, blanszowanymi migdałami i świeżymi owocami to bogactwo zdrowia ukryte w szklance.

Migdałowe smoothie ze świeżymi figami

5 od 18 osób
Autor: Pawel Clad Danie: SmoothieKuchnia: WegańskaTrudność: Łatwe
Porcje

2

szklanki
Przygotowanie

10

min.
Wykonanie

10

min.
Kalorie

130

kcal

Zdrowy śniadaniowy koktajl na bazie mleka migdałowego, blanszowanych migdałów, świeżej figi i borówek amerykańskich. Wegańskie smoothie.

Składniki:

  • 400 ml mleka migdałowego niesłodzonego

  • pół szklanki borówek amerykańskich

  • 4 świeże figi

  • pół szklanki migdałów blanszowanych

  • 2 łyżki syropu z agawy

  • 1/2 łyżeczki mielonego cynamonu

  • DO DEKORACJI
  • plastry świeżej figi

  • szczypta mielonego cynamonu


Sposób przygotowania:

  • Figi umyj dokładnie, odetnij i usuń ogonki, a następnie pokrój je w kostkę. Borówki amerykańskie opłukaj chłodną wodą.
  • Owoce umieść w kielichu blendera wraz z pozostałymi składnikami przepisu. Zblenduj całość na wysokich obrotach, zwróć uwagę w szczególności na dokładne zmiksowanie bakalii.
  • Przelej do wysokich szklanek, udekoruj plasterkami figi i posyp mielonym cynamonem.

Instagram

Zobacz @prostepesto na Instagramie i gotuj z nami oznaczając #prostepesto.

Facebook

Polub nas na Facebooku i dodaj hashtag #prostepesto

Jeden komentarz

  1. berrycherry

    Przepyszne połączenie migdałów, fig i boróweczem amerykańskich

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*